Nordtrim’s kalender

Tilføj dit arrangement til Nordtrim’s kalender – det er lige til:
Klik på den grønne knap (“Indsend din begivenhed”), udfyld formularen med de krævede data; Arrangementets navn, tid og dato, mødested og beskrivelse samt arrangørens navn og e-mail. Til slut udfylder du det sidste felt for at bevise du ikke er en robot(!) – det felt som man kalder CAPTCHA – og herefter klikkes på “Indsend dit arrangement”.
Der bliver nu afsendt en mail til administratoren af kalenderen, der hurtigst muligt vil gennemgå arrangementet og godkende det, og herefter lægges det i kalenderen.

man tirs ons tors fre lør søn
1
2
3
Søndagstræning 9:00
Søndagstræning Tisvilde Hegn
sep 3 kl. 9:00 – 10:30
4 primære løbehold – Orange, Grøn, Gul og Rød. Enkelte dage kan der være mindre afvigelser pga. vejrforhold, manglende trænere/fartholdere eller lign. Men fortvivl ikke, der vil altid være andre at løbe sammen med.
Fælles kaffe/te 10:15
Fælles kaffe/te efter træning
sep 3 kl. 10:15 – 11:00
Alle opfordres til at medbringe drikkevarer til eget forbrug og en kammerat (der vil nok være enkelte medlemmer, der glemmer det :–)) Hvis du har lyst til at medbringe en snack (frugt, nødder, kage, boller[...]
4
5
Sensommercup, Valby hegn 17:30
Sensommercup, Valby hegn
sep 5 kl. 17:30 – 20:00
 
Tirsdagstræning 18:00
Tirsdagstræning Tirsdagstræning Valby Hegn
sep 5 kl. 18:00 – 19:00
Vi løber med de hold, man ønsker og det program, som trænerne har lagt
6
7
Torsdagstræning 18:00
Torsdagstræning Valby Hegn
sep 7 kl. 18:00 – 19:00
Intervaltræning af forskellig art
8
9
10
Søndagstræning 9:00
Søndagstræning Tisvilde Hegn
sep 10 kl. 9:00 – 10:30
4 primære løbehold – Orange, Grøn, Gul og Rød. Enkelte dage kan der være mindre afvigelser pga. vejrforhold, manglende trænere/fartholdere eller lign. Men fortvivl ikke, der vil altid være andre at løbe sammen med.
11
12
Tirsdagstræning 18:00
Tirsdagstræning Tirsdagstræning Valby Hegn
sep 12 kl. 18:00 – 19:00
Vi løber med de hold, man ønsker og det program, som trænerne har lagt
13
14
Torsdagstræning 18:00
Torsdagstræning Valby Hegn
sep 14 kl. 18:00 – 19:00
Intervaltræning af forskellig art
15
16
17
CPH halvmarathon 9:00
CPH halvmarathon
sep 17 kl. 9:00 – 14:00
 
Søndagstræning 9:00
Søndagstræning Tisvilde Hegn
sep 17 kl. 9:00 – 10:30
4 primære løbehold – Orange, Grøn, Gul og Rød. Enkelte dage kan der være mindre afvigelser pga. vejrforhold, manglende trænere/fartholdere eller lign. Men fortvivl ikke, der vil altid være andre at løbe sammen med.
18
19
Restitutionsløb/hygge tur 18:00
Restitutionsløb/hygge tur Valby Hegn
sep 19 kl. 18:00 – 19:00
Vi løber en hyggetur og restituere efter Cph. Half og gør klar til Dirty8 på lørdag. Har du ikke meldt dig til, så skynd dig – det bliver fedt!! se mere på vores hjemmeside.
20
21
Intervaltræning/løb i Valby Hegn 18:00
Intervaltræning/løb i Valby Hegn Valby Hegn
sep 21 kl. 18:00 – 19:00
Så er det tid for lidt fart i kroppen – vi løber 3 x 300/600 m på Løgelandsvej – eller en tur rundt i skoven for at teste formen til Dirty8
22
23
Dirty8 9:00
Dirty8
sep 23 kl. 9:00 – 16:00
Nordtrims eget nontrailløb. Åbent løb med deltagere fra hele landet. Nordtrimmere er meget velkomne – se mere på www.dirty8.dk
24
Hyggeløb i skøn natur 9:00
Hyggeløb i skøn natur Bækkebro
sep 24 kl. 9:00 – 10:30
Så er det dagen efter Dirty8 – vi løber en hyggetur 70-80 min, får løsnet lidt op og snakket om vores fede tur på Dirty8. Snakken fortsætter bagefter, hvor vi selv har lidt kaffe/brød med.
Søndagstræning 9:00
Søndagstræning Tisvilde Hegn
sep 24 kl. 9:00 – 10:30
4 primære løbehold – Orange, Grøn, Gul og Rød. Enkelte dage kan der være mindre afvigelser pga. vejrforhold, manglende trænere/fartholdere eller lign. Men fortvivl ikke, der vil altid være andre at løbe sammen med.
25
26
Kirketuren/løbetur roligt tempo 18:00
Kirketuren/løbetur roligt tempo Valby Hegn
sep 26 kl. 18:00 – 19:00
Vi tager en rolig tur rundt i skoven eller napper Kirketuren, efter en hektisk weekend.
27
28
Intervaltræning 18:00
Intervaltræning Valby Hegn
sep 28 kl. 18:00 – 19:00
Så skruer vi lidt op for antallet af intervaller, presser os selv og hinanden, så det knirker og brager i alle muskler! Mindre kan gøre det, så vigtigst – mød op og få en god løbetur[...]
30